لینک های دسترسی

Breaking News

تیم ملی فوتسال افغانستان آسترالیا را شکست داد


تیم ملی فوتسال افغانستان
تیم ملی فوتسال افغانستان

در سلسلهٔ رقابت‌های جام قهرمانی فوتسال صندوق انکشاف ورزش‌های ملی در تایلند، تیم ملی فوتسال افغانستان امروز ۲۵ مارچ (ششم حمل) تیم ملی آسترالیا را با نتیجهٔ ۵-۴ شکست داد.

فدراسیون فوتبال افغانستان خبر این پیروزی را نشر کرده، اما در مورد جزییات بیشتر ارایه نکرده است.

این تورنمنت با اشتراک چهار تیم تحت ازسوی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تایلند برگزار شده است که در مسابقۀ امروز امید قنبری در دقیقه هفت، سید مجتبی حسینی در دقیقه هشت، اکبر کاظمی و مهران غلامی در دقیقه ۱۷ و مهدی نوروزی در دقیقه ۴۰ برای افغانستان گولزنی کردند.

این در حالی است که بازی نخست تیم ملی فوتسال افغانستان در مقابل مالیزیا با نتیجهٔ ۳-۳ پایان یافته بود و با این پیروزی و داشتن چهار امتیاز، افغانستان برای فعلاً در صدر جدول این تورنمنت قرار گرفته است.

قرار است افغانستان در مسابقه سوم به روز چهارشنبه در برابر تیم تایلند وارد میدان شود.

در رقابت های قهرمانی فوتسال "NSDF" که از سوی تایلند برگزار شده است، چهار تیم حضور دارند.

افغانستان، تایلند، آسترالیا و مالیزیا تیم‌های اشتراک کننده در این رقابت‌های ورزشی اند که به صورت لیگ با هم رقابت می کنند، تیم‌های اول و دوم با بیشترین امتیاز دور گروهی، بازی نهایی را با هم برگزار خواهند کرد و تیم‌های که در جدول سوم و چهارم می شوند برای به دست آوردن مقام سومی با هم رقابت خواهند کرد.

این رقابت ها جهت آمادگی برای هفدهمین دورۀ جام ملت‌های فوتسال آسیا برگزار شده است که در آن شانزده تیم برتر قاره آسیا شرکت دارند که تیم افغانستان با تیم‌های ایران، کویت و بحرین در گروه چهارم قرار گرفته است.

جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است از تاریخ ۱۷ تا ۲۸ اپریل به میزبانی تایلند در شهر بنکاک برگزار شود که تیم فوتسال افغانستان برای نخستین بار در این رویداد حضور خواهد یافت.

در تهیهٔ این مطلب از گزارش رادیو آزادی استفاده شده است.

گروه

XS
SM
MD
LG